Dream away

Hej fina ni!
För er som inte vet det så sökte jag till två högskolor nu till hösten på vilka jag blev reserv rätt väldigt långt bak.
Nu har det gått ett tag, och på den ena av skolorna ligger jag fortfarande rätt långt bak. Men på den andra har det hänt lite grejor. Det började gå sakta neråt och det bara fortsatte så.
Tills en dag! Då jag helt plötsligt låg som nummer 4. Från att ha varit på ca 36.
Sedan kollade jag till det igår, co hfrån ingenstans har det sjunkit enda till numero 1!! Kan ni fatta??
Well, det kan inte jag. Asså det är helt galet (egentligen?) hur himlans fort det har gått! Från att ha gått och trott att jag inte har en chans att komma in, till att faktiskt ha världens chans att göra det.
Nu håller jag tummarna stenhårt för att det går vägen, för tjena vad glad jag skulle bli.
 
 
En drömmig bild från när mamma och pappa var i Österrike. Hur fint är det inte? <33
om Molly. | |
Upp