and I´m back

 
Hej hallå! Tjena vad längesen det var man ens kollade in här. Kände väl mest att jag ville prova något annat, så jag skapade en bogg på Nouw. Men, sen kom jag och tänka på den här bloggen igen, och kände att, jag "längtar tillbaka", haha. Så nu ska jag försöka bättra mig på den här sidan och ta tag i bloggandet verkligen. Kan dock tyvärr inte lova något, för det kommer absolut komma stunder/dagar då jag inte hinner/har ork. Men det är okej.
I´ll be back anywaysss. Tillslut :))
 
I alla fall. Under de senaste månaderna har jag hunnit få jobb på 70% på HJ:s Städ & Puts. Så jag städar alltså trapphus numera. Haha, usch. MEN det är ett jobb.
Jag har hunnit söka till två högskolor. Hunnit bli reserv på rätt långt avstånd, så jag har även hunnit boka mig på en Boksluts- och redovisningskurs. Börjar deb 2 september och är en gång i veckan. Så nu måste jag snacka med bossen och se om det skulle kunna funka att byta lite jobbdagar osv. (Hoppashoppas!!)
 
Så. Nu när ni blivit lite mer uppdaterade tänkte jag avsluta det här inlägget med att berätta att ikväll är det bio som gäller. Ska se Tarzan med Martin. Så spännande, har velat se den sen jag såg reklamen.
Ha en fin lördag hörni. Kram
om Molly. | |
Upp