en lära-känna-lista

1. Hur gammal är du?
20 år och 6 månader för att vara ganska exakt.
 
2. Hur gammal känner du dig?
Det är så olika. Ibland kan jag känna mig yngre, och ibland kan jag känna mig äldre. För tillfället känner jag mig nog...... yngre.
 
3. Var bor du?
Jag bor i en liten tvåa med Martin i Motala. Trivs (konstigt nog?) väldans bra i den här lilla staden. Den är super fin på somrarna, kanske inte lika rolig på vintern, men vad tusan. Det är här jag känner mig hemma. Jag är en väldigt hemmakär person. Tycker absolut om att resa bort osv, men är verkligen en sån person som börjar längta hem efter bara nån/några dagar. Gillar hemma. Mycket.
 
4. Vad har du gjort idag?
Idag har jag jobbat. Slutade 13.30 ca, och efter det har jag slappat. Sånt som behövs ibland.
 
 
5. Sommar, höst, vinter eller vår, vilken föredrar du? Varför?
Gillar våren rätt mycket. Då när allt börjar blomma efter vintern. Hur fint äre inte?
 
6. Är du beroende av någonting?
Det skulle jag väl inte säga, men om något så skulle det väl vara mobilen. Går mycket tid åt mobilen och Instagram osv.
 
7. Nämn tre saker man kanske inte vet om dig?
- Jag har väldigt lätt för att gråta. Hm...
- Har geting-fobi, usch
- Älskar kålfärs <333
 
8. Var i världen skulle du vilja befinna dig just nu?
I Österrike. Eller London. Eller hemma. Ja, något av dom ställena. Micket bra.
 
 
9. Vad är du på för humör just nu?
Precis just nu, lite nere. Min bror åkte till Magaluf igår, och mamma och pappa åkte på bilresa idag. Även fast jag vet att jag har M hos mig, så känns det lite jobbigt när hela familjen åker iväg långt samtidigt. Därför är jag lite nere för tillfället.
 
10. Vilket är ditt favoritgodis?
Choklad. Eller lakrits! Eller båda. Ja, kan inte bestämma mig :))
 
11. Vilken är din favoritaffär?
Urban Outfitters, BikBok, Mango har rätt fina grejor med. 
 
12. Är du en morgon- eller kvällsmänniska?
Haha, uups, inget av det. Är trött både på morgonen och kvällen. Inte kul kan jag säga...
 
 
13. Har du blivit sydd någon gång?
Nope, ta i trä.
 
14. Vem gjorde senast något extra speciellt för dig?
Oj... Hm, kan det vara när M köpte mig en Soda Streamer som jag gått och suktat efter i flera månader ca?? Blev ju typ överlycklig. Kolsyrat vatten asså <33
 
15. Är du blyg?
Ohja, men!! Det har blivit mycket mycket bättre. Tack och lov!
 
16. Vad heter du i andra namn?
Paulina heter jag. Tycker det är så fint :)
 
 
17. Vill du gifta dig?
Ja tack! Tänk så fint att få gifta sig med mannen i sitt liv. Mmmh.
 
18. Har du några smeknamn?
Molls, Mollan, Mollsan, Gullan haha. Typ så.
om Molly. | |
Upp