Enkel sminkrutin i min värld

Hej finisar!
 
Allt bra med er?
Med mig är det fint. Har en jobb-helg, så nu väntar jag på att klockan ska bli 14.30, så ska jag iväg och jobba igen. Ganska segt att jobba hela helgen, men är ledig imorgon, så får rikta in mig på det, hihi.
 
Tänkte bara visa er lite snabbt vad jag använt mig av när jag sminkade mig imorse. Absolut inget märkvärdigt (om det nu någonsin är det i min värld, hah), men tänkte det kunde vara lite kul?
 
Aja, here we go:
 
 
Idag kände jag inte för att ta foundation osv, så jag använde mig endast utav denna. Som jag förövrigt tycker är superbra och använder ca varje dag.
Det är en concealer från Maybeline som jag tar på de ställen jag tycker att det behövs, typ under ögonen, på näsan och lite här och var, och sedan duttar jag ut det med en sponge. Super!
 
 
Efter concealern använde jag min nya mascara jag köpte häromdagen. Gillar den faktiskt, tycker det är ganska svårt med mascara annars då jag inte riktigt vet vad jag vill ha för någon. Man kan även vinkla själva borsten man håller i, kanske kan vara bra vet inte, haha, men tyckte det var lite häfitgt.
Men denna får två tummar upp!
 
 
 
Inga jättebra bilder på resultatet, men here it is!
Enkelt och smidigt när man inte orkar sitta så länge :)
om Molly. | |
Upp