Here we go again

Hej på er!
Guess who´s back?!
 
Herregudars vad längesen det var jag kikade in här. Typ sådär ca 2 år sedan. Wow.
Hörni. Senast jag bloggade här, levde jag ett helt annat liv. Verkligen.
Jag bodde i Motala, hade familjen nära och allting var så annorlunda.
Nu bor jag i Linköping med Erik, min kärlek. Vi har Asti, världens finaste lilla vovve. Jag har ett jobb jag stormtrivs på, vilket känns toppen. Allting är så annorlunda. Vilket absolut inte är negativt. Snarare tvärtom. Jag har kommit vidare i livet, helt enkelt.
 
 
Ah, hoppas allt är bra med er? Jag mår fint, är kär och lycklig.
Vill berätta så mycket för er. Vad jag gör nu, hur allt har förändrats liksom. Jag menar, lite har ju hunnit hända på 2 år, haha. Men kan nog inte ta allt i ett enda inlägg. Jag får dela upp det lite.
Vad tror ni? Låter det bra?
 
 
Ha en fin kväll och ta hand om er, kramar
om Molly. | |
Upp